sábado, 12 de noviembre de 2011

Con sóc jo?

Em dic Aina i tinc 13 anys, tot i que el 29 d'aquest mes en faré 14. Sóc una noia d'estatura normal, cabells castanys clar i ulls verds. Em definiria com una persona corrent tant de físic com de personalitat. Sóc extravertida, m'agrada passar-m'ho d'allò més bé. Sóc divertida, però alhora seriosa i compromesa amb el treball. Intento esforçar-me al màxim en els estudis.  Crec que valdrà la pena continuar com estic fen-t'ho ara ja que vull ser periodista.

Una de les meves grans virtuts és saber-me relacionar amb la gent, tot i algun problema que puc arribar a tenir, considero que sóc bastant sociable amb el meu voltant. Tinc un grup d'amigues que ho són tot, és una gran sort haver-les conegut. Algunes van el mateix institut que jo, d'altres a un altre diferent, tot i que no ens ha impedit mai que les 9 siguem grans amigues. Tot i això tinc els meus defectes com tothom. Em solc enfadar molt fàcilment,però ningú és perfecte crec jo.

Amb la família estic bé. Sóc filla única, cosa que té avantatges i inconvenients, però ja em va bé tenir-ho tot per mi. Tinc els pares separats, és per això que de vegades tinc més dificultats per viure amb la meva mare, molt sovint ens enfadem. Però ja se sap com som mare i filla, i tot i això me l'estimo.

La meva gran afició és ballar hip-hop fa molts anys que en faig i en sé força.

Ara per ara no em puc queixar!






No hay comentarios:

Publicar un comentario